Tuesday, April 19, 2011

Fakta

Saya pernah terdengar spekulasi yang cuba di buat oleh sesetengah pihak terhadap status HALAL Syarikat Hai-O dan ada fakta menyatakan sejak 2007 lagi sentiasa ada pihak yang tidak bertanggungjawab cuba untuk menjatuhkan bisness yang 99.9% yang dimonopoli oleh golongan Melayu ini.

Dan setelah ada pihak yang perihatin ke Security Comission untuk mendapatkan penjelasan inilah yang terbukti

Dan untuk pengetahuan pembaca blog saya ini permulaan saya dalam bisness ini,ada satu cerita, begini ceritanya,sebagai seorang yang masih baru dalam dunia biz PB ini saya rasakan tidak salah jika saya bertanya dengan sesiapa sahaja sama ada berminatkah mereka untuk mencuba koset ajaib ini,dan disinilah ianya bermula apa bila sorang sahabat lama saya sendiri mempertikaikan status HALAL Bio Aura,Astarhafirullahalazim........gila kau.....nampak sangat  dia nak malukan saya konon saya menjual produk halal atau tidak tahu kesahihan status Halal...sekarang.......ambik ko...tengok bukti yang aku dapat....

* jangan mudah menuding jari semata-mata sikap dengki sesama islam...begilah pemikiran melayu cetek ilmu....

No comments:

Post a Comment