Wednesday, May 11, 2011

Hong Kong....Here i Come!!!!!!!!!!!

Bismillahhirrahmanirrahim.....
Masa kecil dulu saya set dalam minda,saya tak mungkin dapat naik Kapal terbang sampai bila-bila,jauh sekali melancong ke luar negara,walaupon hati kecil saya terdetik untuk merasai nikmat Allah yang hanya mereka bertuah sahaja yang dapat.Alhamdulillah finally I got what I dream about since childhood.





no one thought including my parents, yang saya akan terbang sejauh itu,My parents mungkin assume if i dapat terbang pon bila sampai masa menunaikan Haji.....yes... that is my  ultimate dream.itu yang saya selalu minta selesai je solat 5 waktu.tetapi kita hanya merangcang,Allah yang tentukan.inilah langkah utama saya untuk saya mengejar impian utama saya itu...inshaAllah....dan paling menggembirakan hari ini juga rezeki Allah itu datang dengan bonus yang tak disangka-sangka ( melebihi dari gaji hakiki saya)
so,what are you waiting for, contact me immediately  
019-9463422

2 comments: