Monday, June 13, 2011

Malam Anugerah

Alhamdulillah selesai satu lagi debaran saya selama ini.....naik stage for SM and SSM Award,Berkat kesungguhan dan kegigihan,makanya Allah murahkan rezeki saya sekeluarga....Alhamdulillah....

 Bersama Suami tercinta

Sebagai tanda ucapan terima kasih saya pada suami,mintak dia yang  ambilkan award Sale Manager (SM) kasi semanagt sket....kan...

Dan yang paling best dalam bizz saya ini ialah mentor kesayangan saya Crown Dimond Manager a.k.a CDM a.k.a Cash Deposit Machine.....sale bulanan mencecah ratusan ribu....I am very proud of her.


My Bizz partner a.k.a my kakaksss...kesayagan dalam persahabatn.We are many similarities, especially concerning the choice is fesyen.very easy to deal with her and deserved the title entrepreneurs

All CDM

Saya yang merupakan orang pertama yang menaiki pentas SSM malam itu...Alhamdulillah syukur

With "ORANG KUAT HAI-O"

And of kos my SM.Kak Su

2 comments:

  1. congrat nik......comel belaka.....klu naik pangkat jadi DSM kena lagi comel....hahhahah

    ReplyDelete