Thursday, January 12, 2012

update terkini tentang pemakaian PB.jika anda ingin tahu,saya dahulunya mempunyai masalah yang serius terutamanya perut buncit,tak pernah pakai baju yang ngam-ngam dengan badan,sebab takut nampakkebuncitan perut ku.selalu baju kurung besar2 menjadi pilihan.lepastu punggung pulak agak besar,rasa bila berjalan semua mata memandang sbb saya rasa macam bergegar gitu....hihih kelakar kan.pastu mulalah selalu pakai jeans sbb u oll pon tahukan jeans ni bagus sbb dia tebal dan bolehlah sedikit membantu kurang "getaran".

 For me tidak lah gemuk sangat,tetapi dilevel  "kena hati-hati"dan berat badan warning.so saya perlu mengambil langkah bijak.dengan Premium Beautiful,jangan mudah mengalah dengan harga kerana percayalah ianya merupakan modal untuk kesihatan diri setiap wanita, seperti yang kita tahu KECANTIKAN tak pernah padam dalam diri seorang wanita.setiap darinya MENGINGINKAN.pelaburan sebanjang hayat ini amat berbaloi untuk tubuh anda.... dan saya telah menghargainya.

Kini saya tampil lebih berani untuk mengenakan "Baju kurung Malaysia" u know whay....
.
.
.
.
.
.
.
.
so sekarang tunggu apa lagi...hubungi saya segera bagi mendapatkan figure hebat anda sekarang
019-9463422

No comments:

Post a Comment