Sunday, July 3, 2011

Self_reflection

Tat Kala Sang suami,ibu dan ayah pergi meninggal kan kami untuk mengerjakan ibadah umrah seminggu yang lalu,baru lah hati terfikir,beginilah agaknya perasaan Hamba Allah yang ditinggalkan orang-orang tersayang......baai mana jika pergi buat selama-lamanya...Oh Ya ALLAH.jgn lah Kau ambil nyawa orang-orang yang ku sayang,panjang kanlah umur mereka,permudahkan lah segala urusan mereka dan sihatkanlah tubuh badan orang-orang yang ku sayang ini Wahai Ya Allah.sedih tak terkira apa bila si manja saya asyik bertanyakan abahnya.sedih kerana saya asyik memikirkan soal mati.memang Allah menyanyangi org yang selalu ingatkan kematian tetapi hati kecil saya selalu mendokan agar Allah jangan ambil nyawa mereka sebelum mengambil nyawa saya terlebih dahulu,biarlah air mata mereka mengalir jangan saya yang mengalir terlebih dahulu....tolong ya Allah..tenangkan dan lapangkanlah hati saya.....

No comments:

Post a Comment