Tuesday, July 19, 2011

Testimoni hebat saya Part 3

Hari ni nak cerita pasal testimoni baru saya.fiza namanya, dia ni kerja dgn Digi,dia memang dah lama nak pakai PB so kami jumpa dia dan pakaikan dia,Untuk pengetahuna u olls....fiza mengalami masalah keputihan yang kritikal dan buasir ,ok selepas sehari memakai PB fiza cakap dia buang air besar keluar darah.dia panic dan dia call saya.untuk pengetahun  anda,inilah kehebatan PB.boleh mengesan masalah hormon kita serta merta
Apa yang boleh saya bantu adalah dengan mengarahkan dia minum air dalam kuantiti yang lebih.dan itu merupakan perkara normal.keesokan nya sekali lagi fiza call dan bagi tahu dia demam...ok saya gembira dia deman ,sbb apa?? sbb itu lah respon namanya.dan fiza kini makin kuat minum air suam.secara tidak langsung dia menjadi menggemar air suam.sebelum ini dia  seorang yang memang sukar minum air suam. kata fiza demi nakkurus dan sihat diakan cuba.bagus sangat fiza ni...itulah nama namanya usaha
dan sekarang dia dah boleh  buang air besar tanpa rasa sakit lagi  dan memeng berbeza dgn sebelum ni  yang sangat susah hati mimikirkan masalah kesihatannya. keep it up fiza......

No comments:

Post a Comment