Saturday, August 20, 2011

BREAST CANCER

Sejenis penyakit sel dimana pembahagian sel-sel akan berhenti pada tahap tertentu.Sel-sel yang tidak normal yang membiak sehingga terbentuknya satu benjolan tisu yang digelar tumor
Sel-sel kanser akan merebak ke kelenjar limfa,masuk ke dalam paru-paru.Seterusnya ia menuju ke bahagian sebelah buah dada,masuk ke tulang yang mengakibatkan tulang patah.
Ia bergerak ke dalam bahagian tulang punggung,paha dan masuk ke dalam hati menjadikan bengkak.(jaundis) dan hingga ke peringkat akhir ke bahagian otak, pesakit akan menjadi koma.

dan ia merupakan bentuk barah kedua yang mengakibatkan kematian tertinggi bagi wanita. Kajian Kementerian Kesihatan Malaysia pula menunjukkan kira-kira 94% kes yang dirawat di hospital kerajaan sudah ditahap paling kritikal dan sukar dipulihkan dan kemungkinannya membawa maut  Ada diantara puncanya adalah disebabkan pesakit lebih suka mendapatkan rawatan tradisi dan hanya bersetuju mendapatkan rawatan klinikal apabila sudah parah.

PREMIUM BEAUTIFUL ada jalan penyelesaiannya.tahukah anda DENGAN IZIN ALLAH,telah ramai wanita yang disahkan mengidap Breast Cancer (BC) ini telah berjaya "merawat" BC dengan hanya pemakaian PB yang konsisten,sel kenser yang ada pada pengidap menjadi tidak aktif dengan bantuan far Infra Red  yang terdapat dalam benang-benang fabrik halus PB ini,ini bukan lah rekaan,namun ia inya tidak mustahil sehingga menghairankan mengamal perubatan moden. Oleh itu setiap wanita sepatutnya mengambil inisiatif ini untuk pencegahan awal BC ini.banyak kelebihan dan khasiat yang tekangdung di dalamnya....InshaAllah dengan IZIN ALLAH....Amin..

No comments:

Post a Comment