Thursday, August 25, 2011

SAKIT PINGGANG

SAKIT PINGGANG perkara yang biasa didengari oleh setiap orang.tahukah anda punca sakit pingpang berbeza setiap orang?....dan diantaranya ialah
pemakanan,faktor umur dan sebagainya.Seperti saya sendiri,pernah mengalami sakit pinggang yang teramat teruk pada awalnya menyangka mengidap sakit batu karang pada buah pinggang,tapi akhirnya setelah gagal sembuh ternyata  Doktor telah mengesahkan sebenarnya berpunca daripada jangkitan kuman pada salur kencing dan warded selama 14 hari.banyangkan sensara nya hidup saya ketika itu yang hanya bergantung kepada antibiotik semata-mata untuk meringankan beban kesakitan,ianya tidak lah berakhir disitu setelah berulang kembali tahun berganti tahun,sehingga lah saya di perkenalkan dengan PREMIUM BEAUTIFUL oleh upline hebat saya.Alhamdulillah dengan izin Allah,segala nya bagaikan ajaib,Saya kini tidak lagi mengalami sakit pinggang.Memang benar,PB telah BANYAK membantu saya.Alhamdulillah....Terima Kasih ALLAH....untuk anda yang senasib dengan saya.sara amat menyarankan cuba lah beralih kepada PB.No more antibiotik,no more injaction,no more pil.


No comments:

Post a Comment